close

2011年第一個起床之後超有印象既夢境:

夢中既我應該係去旅行。。。係學校旅行~

旅行既地方有一座神社(唔係廟,證明我超哈日XD)

神社可以求籤,正確黎講係「抽籤」,因為夢中既籤係「抽」的~

抽出黎既籤。。。有一張黑白相。。。相中人係我。。。

夢中既我(或者係清醒後既我)明顯感到張相係我自己既「靈照」-靈堂照~簡單講就係「車頭相」=,=

籤文唔係好記得,反正重點係我過唔到2011。。。。。。

醒來後第一個想法係:是上上籤?還是下下籤?

「上上籤」,係因為我從來都唔想長命百歲,由好多年前開始我已經覺得活到30歲對自己黎講實在太長命。。。

「下下籤」,2011!?我未免太短命了吧!?雖然曾經覺得活到22-24歲已經好足夠。。。

不過。。。我現在還有很多小說動漫在追。。。未睇到結局,我會死不暝目吧~XDDDDD

2011年剛開始,還是沒有甚麼人生目標,在「離開」之前繼續尋找吧=,="

arrow
arrow
    全站熱搜

    帶子 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()